duydunuz mu?

Birileri var bloglarında çoğu kişiye ders verir.Biçoğunuz tanırsınız sima olarak ama ismini vermiceimden tanıyamicaksınız.Herneyse hiç aklımdan geçmemişti o insanı pişman etmek ben hiçbi zaman suçlu olduum zaman intikam almaya çalışmadım neden mi? çnkü zaten suçluyum ne haddime.Ama bazıları varki karşısındakini bi an için hiçe sayıp onla yaşadığı şeyleri o anda ayaklar altına alabiliyo ve hiç düşünmüyoki acaba dışardan bakanlar bu olayı nasıl görür?
Bile bile bişeylerin üstüne gitmek bazı insanlara keyif verir,bazen bile bile acı çektirmek hoşuna gider insanların,bazen şok edici itiraflar insanı çileden çıkartır,bazende söyenen yalanlar patlak verir aniden öyle zamanlarda sakin olan ve kaybedicek bişeyi olmayan kazanırmış.İşte benm başımada bu geldi ben sakin olamadım zaten kaybedicek çok şeyim vardı ama karşı taraf çok sakindi ve kaybedicek hiçbişeyi yoktu.Sonuçta o kazandı.Kazandı derken aslında ne kazandı?Kendini kazanmış ilan etti herşeyi görmezden geldi ve bişeye odaklandı sen bana bunu yaptın pişman olucaksın.Ben mi ne yapmışım diyesim geldi içimden sonra baktımda bazı insanların bakış açıları çok dar görmeden bilemessiniz bunu o kadar dar ki yaptığı onca hatayı onca yanlışı onca yalanı umursamadan sizin yaptınız o küçük şey aslında o gün için yapılmış tek doğru hareket belkide..Ama karşıdan bakan dar bakışlı insanlar için bu hareket yapılmaması gereken bi hareket.Ve o an için tek düşündüğü şey bunun intikamını almak.Ama ben bunca yıllık geçmişte yapılan herşeyi görmezden geldim ben hep alttan aldım peki neden yaptım bunu bende intikam alsaydım neden bazı şeyler bitmesin diye çaba gösteren hep ben oldumda karşı taraf o iğrenç yalanlarını örtbas etmek için böle iğrenç bi adım attı?
Neden insanlar her zaman beni üzeni bende üzerim kafasında yol alıyo ve neden dönüpte 1 dakikalığına aynaya bakmıyo.

Yukardaki yazıdan bişey anlamanızı beklemiyorum eğer anladıysanız ortada ne döndüğünüde kavrayabilirsiniz.Bundan önceki bloglarımda atraksiyon yok diyodumya, işte bugün atraksiyonun allahı oldu ve boşrolde oynayan kötü adamlar kendilerini haklı görerek intikamımızı alıcaz dediler.Bende boynumu büktüm ve içimden dedimki neyin intikamı acaba?Canımı daha fazla nasıl yakabilirler ne yapabilirlerki sonra aklıma geldi uzun zaman önce aynı soruyu sorduumda kendime gerçekten canımı daha fazla yakan bişey bulmuşlardı şimdi neden olmasınki.


Yukardaki yazı yaptıklarını görmezden gelip kendini ilah gören o insanlar için.Merak ediyorum kafanızı yastığa koyduunuzda vicdanınızın sesini duyuyomusunuz.Duymuyosanız yazık. duyuyosanız ne hoş.

2 yorum:

dabouncy dedi ki...

döviym mi? istersen tabi. döviym?

joélle dedi ki...

öffff