oooooooooooo of

6 gün oldu okula gitmiyorum.Ben böyle iyiyim aslında ama yarın okula gidicem.Orda işler bensiz nasıl gidiyo bi kontrol etmem gerekli.
Herneyse yarın hayatımın en yoğun günü heralde.Sabah 7 de kalkıcam ve okula gidicem 3 de çıkıcam saat 5 de incirlide bi iş toplantım var saat 7:30 da spor ve 10 da ordan çıkıp eve sürünmek.Of boş bir vaktim bile yok zaten şuanda da acaip bi uyku var ölümüne.Bu kafayla bunları oturup düşüncek halde değilim.
O zaman ben şimdi yatar lan şimdi içime bi kurt indi.Yarın okulagitmesemmi amk.Hay böle kurtun.Lan boku çıktı bu devamsızlıklarımın gitmesem ne olur die oturup bi matematik yapmam lazım ama gitmemek fikri acaip kafama yattı akşama kadar uyurum sonra toplatıya kaçarım ordanda spora giderim günün yorgunluunu saunada atarım falan fişne.
O halde ben biraz düşüneduriym.
Ayrıca çok çok çok yakında sizlere çok para kazandırıcak bi iş teklifiyle gelicem.Ben denedim dolar havuzunda yüzüyorum.Yarın ki toplantımda bununla ilgili,ben kurtardım kendimi sizi de çekip alıcam ordan bekleyin beni.
Herkese iyi geceler efenim.

0 yorum: