Her kötü günümde olurum görünmez.

Tam 11 gündür blog yazmıyorum giriyorum tam yazıcakken içime bi bıkkınlık geliyo amaaaaaan diorm ve cıkıyorum.Bugün en sonunda içime bi şevk geldi ve yazmaya karar verdim.
İşlerimi yaval yavaş yoluna koyup cebime para koymaya başladım artık.Eve çıkma hayallerimin gerçek olmasına ramak kaldı.Artık hayal olmaktan cıkıcak.
Bugün öztürk geldi sonunda ve özlem giderdik.Aslında tam gideremedik ama giderdik sayılır işte.Baya bi özlemişim keretayı.İncelmiş manken gibi olmuş.Akşam onunla takıldık sonra annem aldı beni şimdiyse evdeyim.Betülle az bi muhabbet ettik.Kendisi bana aşık olduğunu itiraf etti.O çocuu gebertirim.Chatroulette ki herkesi gebertirim.Ayaanızı denk alın ona göre.

Yarında dişçiye gidicem sabah erken kalkıcam o yüzdeeen ben kaçar.şimdilik görüşürüz size sevgilerle.byby.byby.

0 yorum: