Dönüşüm muhteşem olmalıydı!


Lan dedim 4 aydan sonra bi geri dönüş patlatmak gerek.Güzel bi tema yapiym de milletin aklı kopsun dedim.Demez olaydım.Eski temamı bulana kadar canım çıktı.Uykusuzluktan geberiyorum adam gibi bi tane tema bulamadım.Neyse ki eskisini bulabildim.Bundan sonra düzenli bi şekilde yazmayı planlıyorum.Temamıda değiştiricem ama sakin olduğum bi dönemde böyle vizeden çıkmış kafayla bırak temayı google da arama yapamıyorum.
Bunların dışında 4 aydır tumblrda bi o yana bi bu yana savruldum durdum.Ordakilerde sizin gibi vurdumduymaz değildi hani yazdıklarım büyük ilgi görürdü.Siz diyorumda orda bu yazıyı okuyan bi insanevladı varsa çok şaşırıcam.
Uzun lafın kısası burdan ayrı kaldığım 4 ayda çok değiştim ben.Mesela yazılarımı böyle Pat diye bitirebiliyorum bazen.

0 yorum: